miercuri, 5 noiembrie 2008

De ce acest titlu?

De ce acest titlu, , de ce acest blog?
Pentru ca , in aceste vremi, in care parca totul e proiectat pt. a izola oamenii, simt nevoia de-a-mi impartasi gandurile. Stiti (daca nu stiti, veti afla) ca, la varsta aceasta, gandurile sunt mult mai conturate, telurile mult mai realiste, drumurile mai putin intortocheate. Viata, astfel, pare mai simpla.Dar, din pacate, nu e chiar asa. Sunt mai multe zile in care ti-ai dori sa vorbesti cu oameni adevarati, despre probleme adevarate (NU politica! NU fotbal! ) si mai multe nopti in care ai vrea sa-ti golesti mintea de ganduri banale ca : "sa nu uit sa platesc taxele, ca maine e program la asociatie!"; "oare sotul meu a vorbit serios ca nu-i place noua mea coafura si daca da, de ce, daca toata lumea imi spune contrariul?", etc.
Pentru ca simtim cum universul ni se ingusteaza si singurele surse de cultura ne raman "Mondenii" si "Dansez pentru tine", pentru ca singurii care-si mai doresc azi sa ne vorbeasca sunt copiii. In rest, parca toata lumea se inchide. Ajungem sa ne supere faptul ca suna cineva la usa; ni se pare timp pierdut sa povestesti cu vecina 10 minute pe luna. Cand si de ce ne-am schimbat, cand erau ACEI ani in care mergeam sute de kilometri doar sa intalnim prietenii montaniarzi.
Acestea sunt problemele pe care, sper ca voi putea sa le dezbat cu voi, cele (de ce nu si CEI?Ne-ar ajuta foarte mult) care veti dori sa intrati in sufletul meu, prin intemediul acestui jurnal.

Niciun comentariu: